Unicornnnn benimde kızım çok değişti bıraktığından beri baktım olmuyor biberonla süt desteği verdim canım doktora dedim çünkü çok kötü ağlıyor böyle böyle emzik de emmiyor kızım çocuktan tamamen kopsaydın dedi bana 🙈 süt içiriyorum daha iyi oldu şimdi anne süt diyor sabah bide akşam daha rahat uyuyor ve 3 güne istemedi memeyi daha