Bir_prens_annesi Kizlar keratim bakimi yaptirmayi dusunuyorum ama ıçeriği zararli mi kanserojen madde icerdigini duymuştum saclarim kivircik ne kadar sure duz kaliyor ortalqmq zararli bir bakim mi bilgilendirir misiniz
JackDaniels Bir_prens_annesi Kıvırcık saça çok etki etmez malesef. Ben düz saçlıyım bana bile 2-3 ay anca dayanıyor
Biranne2meyvesi Bir_prens_annesi ben yaptırdım saçımı boyattım çok yıpranmıştı yapalım dediler evet ağır bir kokusu var baya hatta yaptırır mıyım yine hayır onun yerine kendime bakım seti alıp bakım yapmayı düşünüyorum daha iyi çok etki görmedim çünkü
slnslnpt Bir_prens_annesi ben perma yaptırmıştım 1 yıl sonra da keratin yaptırdım ama etki etmedi hatta para iadesi yaptılar 😬 ciddi bir kimyasal hissi yok, saçı da yumuşatıp onarıyor bence