Sezenkumsal92 Prensesprensannesi aynnnnii bnm gbi olmussin ilk 2 ay 1200 kusur kilo aldi 3. Ayda sadece 200 grm 3 ay 10 gnlukken 5550 ydi dun tam dort aylikti 6030 grm olmus sk sk emzirdim ama yine de az almis 3 kez mama icirdim bidaha kesinlille icmedi icmiyor mama yi da kaynananin zoruyla verdim
Sezenkumsal92 Belinayyy aynnn aynn emiyor aninda geri kusiyor anlamiyorm nie bu ay fazlasiyla artti bu durum
DefneBilge Yaa bizdede durum ayni bizde bugün 3 ay 6 günlüğüz ilk iki ay 1 kilo alıyordu ayda şimdi durmuş 400 gr almış bir ayda . Henüz kontrole gitmedik bu arada 2740 doğdu kızım . Kalça gelişim geriliği de var bandaj kullaniyoruz offf çok huzursuzuz. 😕
Belinayyy Sezenkumsal92 bizim saglik ocağındaki herseye olmaz ole sey diyo ondan pek sormak istemiyorum
melikesevereker Benim oğlum 4 ay 5 günlük 5200 bence içinizi ferah tutun. Bu ay hiç almamış sadece anne sütü alıyor haftaya doktora gidicez ne dicek bilmiyorum ve canımı çok sıkıyorum tartı da aynı kiloyu gördüğüm günden beri sutum azaldı 😔
Prensesprensannesi melikesevereker yani kiloya bende çok takılmıyorum ama gelişimi etkiliyor alt sınırda olmasında istemem
Prensesprensannesi melikesevereker maalesef insan üzülüyor tabi bide sütüm olsun diye yiyorum çocuk alıcagına ben aldım😞