Ayyy kızlar selam. Bu sabah hiçbi şeyi olmayan evladım ben kahvaltı hazırlarken geldi suratı bi tuhaftı bacağıma sarıldı anne anne dedi sonra olduğu yerde oturdu. Bi değişik haller vard oğlumda😥 kucağıma aldım birden buzzz gibi oldu soğuk terler dökmeye başladı suratı dudakları bembeyaz oldu. Sonra kusmaya başladı ve ishal oldu. Hepsi bi anda oldu bunların. Hemen telefona sarıldım nasıl titriyorum önce 112 ti aradım sonra kapatıp daha çabuk geleceklerini düşündüğüm akrabalardan yardım istedim. Resmen kabus gibiydi. Dondurucuya girmiş gibi buzdu vücudu😨 Allahtan hemen geldiler acile gittik kuzum arabada kendine gelmeye başladı rengi düzeldi ama ömrümden ömür gitti ilk defa yaşıyorum belki de panikleyecek bi şey yoktur. ( triaj bölümündeki doktor öyle söyledi) doktor bu ara salgın var bütün bebekler ishal kusuyor dedi ilaç verip gönderdi. Ama ben bir türlü ilacını içirmiyorum maflor adında toz halinde bi ilaç. Ayran seviyor diye içine kattım bi yudum aldı bıraktı. Ballı yoğurt yaptım ağzına sürmedi , meyve suyu yaptım yine içmedi Nasıl içireceğim bu ilacı sizler nasıl içiriyosunuz. Yine aynı şeyler olacak diye çok korkuyorum 😢 Allah evlatlarımızı korusun onlar hiç hasta olmasın 😓🤲🏻