Gzlky Benim belirtilerim 30 yaşındayken adetimde düzensizlikle başladı sonra kadın doguma göründüm dogum kontrol hapı verdi düzene girdi ama 1 yıl sonra yine aynı şikayetlerim devam etti afedersin eşli görüşmemde ilişki ye girmek asla istemiyordum çünki rahimim aşırı acıyor ve agrıyordu sonra yine bir kadın doguma gittim ve budefa kürtaj olmamı ve rahimde perde kalınlaşması oldugunu söledi ve birde adetim e yakın lekelenmelerim oluyordu 1 hafta lekelenme görüp 1hafta sonrada adet oluyordum ama bu adet en fazla 2 hafta süre sonrasında yine takrarlıyordu sonrasında devletin kadın dogumuna gittim ve orda canlı kürtaj oluncamı söledi ve bende canlı canlı olmamak istedigim için özelde kadın doğum cumda oldum ve 15 dk da çok şükür agrısız gecti ve bitti he bu arada bu perde kalınlaşması hamile kalmamıda engeliyordu kürtajdan 2 yıl sonra hamile kaldım çok şükür istedigim için