Bademmmmmm şu an 7 aylık 8 damla veriyorum. 8 küsur kilo 9a yaklaşırken 9 olmadan 9 damla vermeye başlayacağım. Ben öyle yapıyorum. Başka bir sebepten hastaneye gittik kan tahlili yapılması gerekti kan değerleri çok güzel çıktı. Baya iyi bir damla, bir de ben beslenmesine dikkat ederek veriyorum damlayı en başından beri. Mama yedikten 1.5 saat sonra damlayı veriyorum ve damladan sonra yarım saat boyuncada süt içerikli bir şey vermiyorum. Yoğurt peynir vesaire gibi. Emilimi daha iyi oluyor bu şekilde.