Honki_Ponki AbsXxxl Tbiki niye kullanılmasın bi zararı yok ki am ne için kullnmana baglı bu fazlası süt azalmasına neden ola bilşr asit oldugu için
Gzdzeynep AbsXxxl salatada falan kullanın hatta doğalını bulabiliyorsanız daha bile faydası olabilir probiyotik açısından sütünüze de geçer hem iyi olur bağışıklığı da güçlendirir
Gzdzeynep AbsXxxl oturup litrelerce içmeyeceksiniz tabiki o kadar etkilemez yani benim sütümü azaltmadı ki sirkeyi çok severim 🤷🏻♀️
Gzdzeynep AbsXxxl yani salataya ne kadar dökülürse tam miktar ölçmüyorum tabikide şişeden döküyorum göz kararı.