Oğlum 13 ay 1 haftalık.Bugün başlayan bir olayı anlatacağım ben yanından ayrıldığım an ağlamaya başlıyor daha odadan çıkmadan ayağa kalktığımı görsün hemen ağlıyor ciddi ciddi gözyaşı akıtıyor neden olur bu durum ?Tecrübe edinen anneler lütfen bişey söyleyin 🥴