AHSENMOMS 17 günlük bebegim 2 saatte bir emzirmek için ben uyandırıyodum şimdi alıştı kendi 2 3 saatte bir uyanıyor kilo alımı iyiyse sarılık yoksa 3 saat sıkıntı olmaz kan şekeri düşer diye de sık emzirin diyolar ama ben pek doğru bulmuyorum illa tam 2 saat olcak diye bişey yok bence bebegim çok fazla emiyo resmen göbeginden anlıyorum dolu dolu oluyo öyle oldugunda 2 saat sonra uyandırdıgımda emdiğinide kusuyo çok geliyor yani siz bebeginizi daha iyi bilirsiniz uzun emdiyse biraz daha arayı açabilirsiniz