gocebebirbayan Bebeklerinize şurubu nasıl içiriyorsunuz. Benim bebeğim 6,5 aylık içiremiyorum . Bende fincana ölçekle çekip çay kaşığının ucuyla az az veriyorum. Siz nasıl veriyorsunuz?
Laden gocebebirbayan bazı şurupların içinde enjeksiyon gibi bir şey çıkıyor. Genellikle onunla birden ağzına sıkıyorum. Kaşıkla verince çıkarıyor hala kızım☺️
ikizkalpler gocebebirbayan biberondan su ya da mama hazırlıyorum onu gösterip şurubu ağzına hemen döküp mamasını ya da suyunu veriyorum anlamıyor öyle yoksa asla içmiyor inat biraz
Cigdemino gocebebirbayan Nerdeyse 20 aylık olacak. Birseylerin farkına varmaya başladığımdan beri böyle malesef💆🏼♀️