Ya bugun avizeyi silmi dedim sandalye getirdim üstüne çıktım avizeyi siliyordum kizim gozunu dikip bana bakti sonra birden çığlık atmaya başladı sonra indim biraz süt verdim su verdim susturdum tekrar avizeyi silmeye gitim nasil sandalyeye ciktim kizim tekrar ciglik atmaya basladi agladi kip kirmizi oldu resmen normal mi bu acaba