2cocukanacigi Ebruli101 Gecmis olsun insallah hafif atlatirsiniz size tavsiyem stres yapmayın delta olmasi covidin daha kotu olacagi anlamina gelmiyor tek farki daha fazla bulasici olmasi cok gecmis olsun
Ebruli101 2cocukanacigi Sağolun Allah razı olsun,stres yapmıyoruz da gerçekten ağır geçiyor şiddetli baş ağrısı eklem ağrısı hapşırık öksürük burun akıntısı herşey var
Ebruervam Ebruli101 benim anenmler çok ağır geçirdiler oksuruz baya vardı bana bir bitki ismini verdi ve bugünden itibaren içiyoruz ismi kış cayiymis aktarlarda varmış onu alın iyice demliyin ve bir bardaha bir kaşık keçiboynuzu atın ve için çok hafifletiyor