Mikimous2218 21 gun oldu dogun yapali normal dogum yaptim icimde ve disinda dikisler car hep icimdekiler hala dusmedi vr ne zaman duser bilginiz varmi ? Ve sari akintim var kanamam yerine sari akiyor sizce neden
Ayssss1 Mikimous2218 kanama 40 gün boyunca olmaz bi süre sonra kesilir kirli sarı akıntı başlar ve 40 gün dolana kadar ara ara lekelenme şeklinde kanamanız olabilir isterseniz yine doktorunuza başvurun ama Kadındoğum hemşiresiyim her hastayı taburcu ederken doktorlarımız böyle söylüyor
Asell_07 Enfeksiyon olabilir canım sarı ve yeşil akıntı böyle durumlarda geliyor genelde doktora görünürsen netleşir
Mikimous2218 Ayssss1 İc dikisler ne zaman duser peki benim hala ic dikislerim duruyor ve bakimca cok garip duruyor sanki yanlis dikilmis gibu hissediyorum
Ayssss1 Mikimous2218 onu hiç bilmiyorum nemli bölge olduğu için biraz uzun sürebilir bazen 1 ayı bulabiliyor
Mikimous2218 Ayssss1 benim ic dikislerim var dusmedi bazen aynayla bakiyorum ve cok degisik gozukuyor sanki yanlislik olmus gibi