mucizem3006 1 hafta sonra 2 ay olacak doğum yapalı ve perşembe günü adet oldum, normalde çok fazla gelmezdi benim ve 2 gün normal 3. 4. Gün azalmaya başlardı kanama, ama şuan normal ped değil depend takıyorum o bile doluyor normal mi böyle olması?
deniz_063 mucizem3006 bişey sorucam lohusa kanamanız biterken ne renkti benim sarı yeşil arası hafif pembelikte var enfeksiyonmu bu yoksa bittiğine işaretmi?
Zey3400 mucizem3006 benimde bu hafta 2 ay oldu doğum yapalı. Sezaryen olmuştum. Bende adeti çok yoğub geçirenlerden değildim ama geçen hafta kanamam oldu ped yerine deepend taktım bende çünkü aşırı yoğundu. 3-4 güne bittim ama. Bende adet olduğumu düşündüm.
Eslemin_Annesiii mucizem3006 mucizem3006 tab normal canim benimde ayni sekilde cok geliyor artti hamilelikten sonra ve 40 im biter bitmez adet oldum ben hemen
Ceyda21- Epidural doğum yaptım bugün tam 1 ay 27 gün oldu geçen haftalarda kahve rengi leke geldi sadece henüz bende olmadım olmadığım halde aşırı şişkinligim var