Kızlar tam 5 aylığız uykusu düzene girmişti gece 5-6 saat uyuduğı oluyordu 1 ya da 2 kez kalkıyordu şimdi saat başı bazen daha da sık uyanıyor emmek için neden olabilir uykusu bölündüğü için huysuzluğu da oluyo gunduz uykuları da azaldı 🥺🥺🥺 yaşayan var mı