iyikianneyim61 Merhaba, benim bebeğim erkek ve daha üç aylık, merak ettiğim için sizin sorunuzu doktora sormuştum, genetik bir durum kestirmeye gerek yok demişti. Ama annem beni küçükken kestirmiş gürleşmesi için işe yaradı diyor🤣🤣 Yani eskiler = doktor bilgileri. Ben genelde doktorcuyum, eğer denemekten zarar gelmeyecekse de eskilerimizin yöntemlerini deniyorum. Örneğin saç kesmenin zararı yok denenebilir gibi😊 (Uzun oldu kusura bakmayın)