Oğlum şu an 3bucuk aylık. 2.ay aşını zamanında yaptiramadik çünkü dilbagi ve sünnet için anestezi alacaktı. Anesteziden 15 gün önce ve sonra aşı olmaması gerekiyormuş. Şimdi sağlık ocağıni aradım ve verem savaştan onay olmadan aşıyı yapamayız dedi. Verem savaş telefona bakmıyor. Oraya kan tahlili yaptırmaya mi gideceğiz yani?