KelebekyvZ ArdaArya kolunuzda aşırı tüy yoksa almayın bence onun yerine tüy sarartıcı kullanın benim kollarımda çok yoktu aldım ama şimdi daha fazla ve belirgin almadıgım zaman rahatsız ediyor
Beyziikoo ArdaArya Önceki hali nasılsa öyle çıkar. Benim siyah mesela köklü yine öyle çıkıyor. Sarı falansa almayın bencede.
deniz_063 ArdaArya çok sıralı tüylerim vardı almadan önce aldıktan sonra çok seyreldi ayda 1 bazen 2 ayda bir alıyorum hemen şipşak koldaki tüyler cokta sorun edilcek bisi değil bence şahsen ben hiç almasaydım tüy sarartıcıdan yana olurdum
Hygge ArdaArya Birkaç marka ağdayı kullandım, hepsi sivilce yaptı bende 😬 Acısı da cabası. Venüs vücut jiletiyle alıyorum şimdi, 3-4 günde bir alıyorum 2 dk sürüyor ve belli bile olmuyorlar alana kadar 🥳
Beyziikoo ArdaArya Ben devamlı alıyorum da aynı çıkıyor işte bazen seyreliyor inceliyor kişiden kişiye değişiyor işte 🤗
Beyziikoo ArdaArya Valla ne yaparsan yap kılların siyahsa çıkarken yine aynı çirkin görüntü oluyor ama tertemiz oluyo işte ağda ile kapalıyım ama kendim sevmediğim için alıyorum
saripapatyam2 ArdaArya alın bişey olmaz normalde kılınız nasılsa yine aynı şekilde çıkıyor.. ben yıllarca aldım ağdayla..tertemiz oluyor takı saat filan daha çok yakışıyor😁
ArdaArya saripapatyam2 evet ya aynen öyle bileklik takıyorum kollarım kıllı hoşuma gitmiyor takasım da gelmiyor öyle olunca 😂
manicurist ArdaArya çok sık bir tüylenme varsa kollarda seyrek çıkar jilet makine ile alındıysa ufak ufak çıkar batıkta olur normal tüyüyse seyrek çıkar yine ben çocukluğumdan beri aldırıyorum mesleğimde bayan kuaförü olduğu için temizlik güzel oluyor 🙂
cicins95 ArdaArya ben jiletle alıyorum her hafta bi kere yaptım o salaklığı şimdi geri de dönemiyorum ağda denemedim :(