Mozdem Merhaba bebeğim 36 haftalık doğdu ve 8 gün yoğun bakımda kaldı daha sonra kilo alımı olmadı doktor kakasını görünce benden hemen süt ve yumurtayı kesti. Emziriyorum benzer durum yaşayanlar deneyimlerini paylaşırlarsa sevinirim
Agg0207 Mozdem benim kizimdada var 25 gunlukken basladim bende diyete sut urunlerini kestim paketli tum gidalar dana eti kuzu etikide ayni sekil yemiyorm hic 4 ay oldu
Elizbkrc Mozdem canım benim kızım 3ay 8günlük doktorum sütü ürünlerini kesti kakası yeşil ve mukuslu 20günde ancak anlaşılır dedi size tahlil yaptılar mı ?herseyde süt var biraz zorlayacak gibi Allah kolaylık versin
Mozdem Agg0207 bana sedece süt yumurta ve paketli ürünler bakliyatlar Antep fıstığı kaju yeme dedi ama çok zor oluyor. Şuan 35 günlük hayırlı şifalar
Mozdem Elizbkrc yok test yapılmadı kaka yeşil ve mukusluydu, o yüzden kesti tavuk balık kuzu eti bol bol ye dedi, birde hurma boza kuru incir sütü getiriyor tahşn pekmez ve tahşn helvası yiyorum