Merhaba hanimlar ben kizimin kalca ultrosonunu 50 gunlukken filan yaptirmistim ve degeri 55 -60 derece cikti doktorum normal dedi ama saglik ocaginda ki ebe normal olmadigini soyluyor fizimi muayenede gayet iyi dediler degeri boyle olan bebisler varmis acaba