Merhaba ben 6 yıldır epilepsi hastasıyım. Arada rahatsızlanıyorum bayılmalarım geçti ama halsizlik göz dalması şeklinde atak geçiriyorum dr ilaçlarımı bıraktırdı 2 sene önce sonra hamilelik geçirdim rahattım şimdi yine hamileyim. Annemler yan daireme taşındılar sürekli yanımdalar. Sen nasıl geçiriyosun canım