Huzurum bu aylardan sonra kilo alımı yok denecek kadar az oluyor hem az kilo alıyorlar hem de aslında boylarına verdikçe kilodan da düşüyorlar. İki yaş sendromu falan da girince araya yeme düzeni de değişiyor . Mesela oğlum 19-20 aylıkken 13 kg 800 gr dı nerdeyse 14 kg diyebilirim şu an 23 aylık 12 kg 500 gr boyu da 89 cm .