20 günlük bebeğim sariligi devam ediyor ne yaptıysam geçmedi. Emziriyorum ve mama takviyesi de yapıyorum kilo problemimiz yok . Uykuya çok düşkün gözlerini zor açıyor uyandiramadigimda mama veriyorum aç kalmasın diye.
Bu dönemde şekerli su, serum suyu, Sari tülbent kullanıp faydasını gören oldu mu bana bunları yapmamı söyleyen birçok kişi var ama denemdim henüz..