Gizem9565 canım şimdi hesap ediyorum çok net hatırlıyorum her ay 1,5 kilo alıyordu en az.3.650 doğmuştu.yani dört aylıkken 8 küsürlü idi.hatta ebe beni korkutup troidlere baktır,falanca bölüme götür,obez bu diyordu.nasıl korkutulduğumu anlatamam.tanıdığımız bi çocuk doktoru bu ayda bu kiloda bebek gördüm ya daha neler görücem demişti.şuan hala akranlardan büyük duruyor ama kilo alımı durdu boya gidiyor artık.yani velhasıl kulaklarınızı kapatın insanlara.zayıf oldu mu annenin psikolojisini bozuyorlar,kilolu oldu mu bozuyorlar.düşün yani bebek değil camış doğurmuş diyen vardı.ben de ergenlikten öncesine kadar hep önde gittim yaşıtlarımdan(hem boy-hem kilo olarak)eşimde 1.90 ve iri bi adam(95 kilo).halbu ki bi bilseler genetik olduğunu o ağızlarını kapatacaklar da işte ağzı olan konuşuyor.şuan 13 yaşında bi kızım var 1.65 boyu(70 kilo).gören ablan mı diyor(ben 1.57 de kaldım 62 kiloyum)ortanca oğlum 12 yaşında 1.60 boyu 58 kilo.