Kızlar 10 ay 3 günlük oğlum var kendisi çok hareketli bir bebek eşime benzemiş eşimde çok harkerlş bir insan mahşallah elinden tutup sürekli yürümek istiyor. Oturması kendi kendine oynaması çok güzel, ama koltuktan tutup, yada bir yere tutunup kalkması yok koltuğun kenarına tutunup egzersiz yaptırmaya çalışıyorum sizce normal mi?