Meltem_eylul Kızlar Merhaba,dün 4. Ay aşımızı olduk, ateş olmadı fakat ishal oldu doktorumuz normal olduğunu söyledi,akşamdan beri öksürmeye başladı,Zaten ağrısı çok oldu halsiz düştü, öksürüğün geçmesi için önerisi olan var mı?Cuma günü randevumuz var bu arada😔
zynn Meltem_eylul yani cumaya zaten randevu varmış. Aşırı arttığını düşünüyorsanız acilden giriş yaparsınız. Ben 6 aydan küçük bebeklerde direkt ilaç verelim doktor görmeden veya bitkisel şey kullanalım kısmına karşıyım açıkçası (kızım da 5 aylık) keza aşıya gelecek olursak öksürük belirtisi duymamıştım kimseden, ishal olabilir evet. öksürük ve ishal üşütme kaynaklı da olabilir.
Meltem_eylul zynn Evet ,zaten ilaç vermem doktor görmeden 😥Çok sık değil ama normal de değil 😔 Cuma günunu bekleyeceğim
zynn Meltem_eylul Yani dediğim gibi gece havalar değişken hangi ildesiniz bilmiyorum da takip edin belki usutmedir