Gokce1504 meme reddi olsa 4 aydır bizimkisi meme reddinde o zaman 😀huyu değişti sadece az emiyor dinlene dinlene emiyor siz 2 saat sonra tekrar deneyin zaten aç olsa hiç durmaz ağlamaktan.bazı bebeklerin emmesi sıkıntılı başkası olsa emzirmeyi çoktan bırakmıştı benim yerime pes etmeyin siz de ne kadar süre anne sütü alırlarsa o kadar iyi onlar için ama kızıp inatlaşmayın o zaman hiç emmiyorlar en azından benim kızım öyle😂😀