Ayrı yıkayıp ayrı deterjan kullanmanız lazım boron beyazlar için omo siyah ve renkliler için olanlarını kullanıyorum memnunum. Tabi makineye göre attığınız çamaşır yoğunluğuna kullandığınız programa göre de değişiyor bizim de bi oğlumun zıbınları bir de bir kaç beyaz tişörtümüz var ama az bile olsa hemen yıkarım rengin de hiç sorun olmaz