Nurrr12 Bizde 1 hafta sürmüstü. 😂 zaten sonrasinda 2. atak dönemi var. 8. hafta atagi. O da 2 hafta kadar sürdü. Simdi Biz 14 haftalik oluyoruz yarin. 3. atak dönemindeyiz. Yani 12. hafta atagi. Bakalim bu ne kadar sürecek. 1 haftadir aksam uykuya gecislerimiz Resmen iskence oldu. Kesintisiz 1 saat aglama garantili😂 Resmen memeyle kavga ediyor.