Aylingokce Sağlık ocağında kalmadığı için demir damlasını vermediler bize bebeğim 6 aylığı geçti sizler hangi ayda başladınız hangi demir damlasini kullanıyorsunuz acaba?
Melis84 Ayda başladık bestiron kullanıyoruz sağlık ocağının verdiğinin içeriği temiz olmuyor ve kabız yapıyor diyorlar imkan varsa başka marka deneyin
Keremuras Aylingokce beşinci ayda başladım bestiron Demir damlasını kullanıyorum. Kilosu kadar veriliyor zaten doktorum öyle dedi