Merhaba, ben kullanıyorum ve yararını baya gördüm, ana kucağına oturtup titreşim açıyorum bir çok kez 10 dk içinde hem gaz çıkarıyor hem kakasını yapıyor yapmamışsa, varsa çişini yapıp rahatlıyor, her çocuk farklıdır ama ben çok yararını gördüğüm için yazmak istedim :)