Ben okuldaki deneyimlerimizi anlatayım size .
Tuvalet eğitimine başlamak İçin öncelikle bezlerinin kuru kalmasını bekliyoruz. Aile ile iletişimde oluyoruz . Eğer kuru bez sayısı yüksek ise çocuk hazır demektir. Başlayınca beş gün boyunca her yarım saatte bir lavaboya götürüyoruz . Sonra bu süre artarak devam ediyor. Zaten sonrasında sık sık lavaboya götürdüğümüz İçin çocuk bir süre sonra kendi söylemeye başlıyor . Kaka olayı maalesef çocuklarda travmatik sonuçlar doğurabiliyor . Tuvalete onu yapmaktan korkuyorlar . Onun kendi bir parçası olduğunu düşünen Çocuk bile gördüm :) ama siz çok uzun uğraş vermişsiniz bu saatten sonra pes etmeyin bence