Dilya19 Üç tane suluğumuz var ama su içmiyor kaşıklada verdiğimde boğazına kaçırıyor webaby bebedor birde damlalıklı sulığumuz var ama hiçbirinden içmiyor sizin memnun kaldığınız suluk öneriniz var mı kızlar bu arada 9 aylık anne sütü almıyor
Noname21 Dilya19 21 aylik hala biberon. Avent aldim icmedi. Akitmaz bardak aldım icmedi. Biberonun ağzını genişlettim hala onunla içiyor
Dilara71 Nuk magic cup çok memnunum 8 aylıkken almıştık 3 günde alıştı 15 aylık olduk hala bizimle, çook memnunuz