Merhaba hanımlar, bebişim 9 aylik. Benim bakmadığımi düşündüğü zamanlarda ellerini bırakip ayakta dikiliyor. Ben bakınca hemen oturuyor. Tepki vermiyorum. Ama vermeli miyim? Birkaç kere elinden tutup desteklemeye çalıştım ellerini bırakmıyor. Ama ne zaman kafamı çevirsem bakmadığımi düşünse ellerini saliyor. Acaba benden utanıyor mu? Kendine mi guvenmiyor? Zorlamiyorum onu hiç. Siz neler yapıyorsunuz? Teşekkürler.