Asafecrin Bugun ilk dozunu olucam ama biraz korkuyorum emzirdigim için cocuguma Bi yan etki yapar mı. Sizde ne gibi etki yaptı acaba.
Minikkurabiye Asafecrin bende halsizlik ve kol ağrısı dışında bişey olmadı onlar da bir gün sürdü korkulacak bişey yok geçmiş olsun ☺️
Mervekaynak Asafecrin hayiirr asla çocuğa bir yan etkisi yok sadece vurulan insan da bira kol ağrısı biraz eklem ve vücut ağrısı yapıyor ama oda bahsettikleri yan etkiler. Ben 2 dozumu da biontech oldum emziriyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadık doktoruma danışarak oldum
Bsryrd Asafecrin bende daha olmadim ve emzrme 3-4 saat dediler sonrasında da sütü sagip atacaksin dediler o yuzden karar veremedim hala
Asafecrin Minikkurabiye inşallah bnmde öle 1 günlük agrıyla atlatırım teşekkür ederim size de geçmiş olsun
PoyrikAden Kızım 10 günlüktü ilk dozu olduğumda. Hiç bir sorun olmadı . Gönül rahatlığı ile olabilirsiniz .
Ophelia 2.doz da oldum..oğlum 4 aylık olmak üzere. Bebege bi etkisi olmadı. Ben de kas ağrıları, ateş, halsizlik yaptı.
Liddymou Asafecrin Her iki dozu da oldum. Kolum ağrıdı biraz da halsizlik oldu. Bebeğimi hiç etkilemedi. Bol bol antikor olsun bebeklerimize🙏
Asafecrin bir_pasa_annesi bnde emziriyorum o yuzdn tereddüt ettim cnm pki hmn emzirdin mi aşı olduktan snra
Seherbgs Asafecrin Bende dün oldum gece çok rahatsız oldum mide bulantisi kusma koluda çok hareket ettiremiyorum. Şimdide halszilik var anneme gidicegim çocuğuma bakamıyorum. İnsalalh sizde öyle olmaz
Asafecrin Seherbgs inşallah cnm bu hafta eşim evde o evdeyken olim ddi bişey olursa cocuklara bakma konusunda yardımcı olur diye düşündüm inşallah öle olmaz ama