zynn Mjgn Valla iş yeriniz raporunuzu onayladığı anda zaten yatiriyorlar. 1 sene bana çok uzun geldi. 3 ay diye biliyorum ben.
sahinordu Mjgn e devletten baktınız mı görünüyor mu e devlette görüyorsanız süresi 2 ay çekilmezse parayı geri çekiyorlar.170 i arayıp geri yükletiyorsun tecrübeyle sabit . Siz neden bu kadar beklediniz ki
Mjgn Babygirl2021 ben doğum yapalı 1sene olduds. Almadım parayı hala. Acaba geri çekiyolarmı parayı. 170i arıyoruz hat düşüyor
zynn kahvekokusuu Neye başvurdunuz acaba? Rapor parasına zaten siz değil çalıştığınız kurum başvuru yapıyor, farklı bir şey gibi sizinki
kahvekokusuu Mjgn ben tam anlayamadm sanirim siz calisan anne analik iznindeki rapor ucretinden mi bahsediyorsunuz yoksa her anneye verilen dogum ucretinden mi
kahvekokusuu zynn pardon ben calisan anne oldugunuzu anlamadim🤭 normal dogum ucreti veriyor devlet ilk cocuk icin 300 lira ondan bahsediyorum o dediginizi evet isyeri basvuruyor ben pandemi zamaninda dogum iznine ayrılmıştım muhasebesiyi arayip soylemistim dogum raporumun resmini yollamistim onlar başvurdu bana sadece paranin hepsini tek seferde mi istersin iki parca halinde mi diye sordu o kadar
Linafiliz Mjgn 1 sene cok uzun bir sure rapor sureniz bittigi zaman isyeri raporunuzu onayladiginda sgk odemenizi yapiyor 2 hafta icerisinde
Babygirl2021 Mjgn bahsettiğiniz para tek seferlik verilen doğum parasıyda onun bir süresi yok diye biliyorum, ama eğer çalışansanız ve sgk daki ödemenizden bahsediyorsanız onu zaten işyeriniz ya her ay ya da 16 hafta doğum izninizin sonunda onaylamak zorunda.