antikoalababy Midesi üşüttüğü için ateşi var calpol içince kusuyor içiremiyorum bir öneriniz var mı nasıl içircem:(
Annee38 antikoalababy evde şırınga varsa şırıngaya cekip agzina sıkabilirsiniz kac aylik bilmiyorum ama oyun haline getirebilirsiniz laftan anlarsa anlamiyosada bi cay kasigi gibi siringaya cekin sıkın agzina yutar zaten o
Pamircik antikoalababy motilium diye bir şurup var onun içinden şurup şırıngası çıkıyor. Biz o ilacı sırf şırıngası için aldık onunla veriyoruz şurupları.
Neslihanbew antikoalababy aynı durumu bende yaşadım 2 lokma yedirirdim calpol dolven kusuyordu malesef çareyi fitil de buldum doktor onayı şle yarım fitil vererek ateşi düşürmüştük
Bsrumt55 Geçmiş olsun ilaçtan değil kusması midesi almıyor zorla verseniz yine kusar en iyisi ya fitil verin yada damar yolu açtırıp verdirin