3 ay 12 günlük oğlum var 2 gün öncesine kadar gece uykuları çok düzenliydi 9da uyur 12de ve 4de beslenmek için uyanırdı sabah 8de kalkardı.. 2 gündür geceleri 2 saatte bir uyanıyor amacı emmek değilse bile ben emziriyorum sanırım hata ediyorum normalde 4 saat arası vardı emmek için geceleri 4. Ay atağına mı girdik biz şimdi? Ne kadar sürer? Ne yapmam gerek? Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var ☺️