Biz doktor tavsiyesiyle 5 aylıkken başladık tadımlara hatta 5 aylık olmasına 1 hafta vardı. Standard kabak, havuç, patates, taze fasulye + zeytinyağı ile başladım. Sonra yoğurt verdim, kendim mayaladım. Sonra elma, şeftali, Armut verdim ben 3 gün kuralı pek takip etmedim doktor alerjisi olsa 1 günde belli olur demişti. Bugün 160 günlük mesela yoğurtla taze fasulye karıştırdım. Ben sebzeleri nasıl buharda haşlıyorsam meyveleri de öyle yapıyorum daha 6.ayını doldurmadığı için. Hatta elma haşlarken altında güzel renkte bir su oluyor onu bazen içiriyorum su niyetine. Zaten doğduğundan beri su içiyor. 180 gün dolunca doktor tamam derse kahvaltı başlayacağım peynir yumurta vs az az tabi. Mama ve memeyle pek arası yok kızımın. Daha 6 kilo + ben ilaç da kullanıyorum bu yüzden ne kadar çabuk yemeğe başlarsa benim için o kadar iyi. Her emzirdiğimde, doktor onayı olmasına rağmen, ilaçlı süt endişesi beni çok üzüyor.