Han30 hanımefendi öncelikle yazımda aşı olup olmamızla ilgili tepki var mı yok ?
ikincisi ben sadece korkunuzu anlamadığım için yazdım bende tek başıma kaldım aşı olunca o yüzden söyledim
üçüncüsü herkesin kendi hayatı olduğunu bende biliyorum zorla aşı olun yazmadım
Keşke yazdığımı iki üç kere okuyup öyle Cevap yazsaydınız yazdığıma pişman oldum
iyi günler