Anne888 Kızlar aventin biberonunu kullanıyodum yavaş akışlıydı ama yıkarken deliğini büyüttüm sanırım ya pıt pıt akıyor süt bebemin boğazına kaçıyor hızlı aktığı için yeni bineron ucu alıcam aama evzanelerde falan yok internetete güvenemiyoö napmam lazım:(