Selam kızlar bebeğim 10 Ağustos doğumlu 1 yaşında artık anne sütünü beşinci ayda bıraktı mama ve ek gıda olarak devam ettik mamayı artık gece içiyor 2 veya 3 kere veriyorum.
*Mamayı kaç yaşına kadar veriyoruz acaba,
*Gece inek sütü veya keçi sütü veriyor musunuz veya vermeli miyiz cevaplarınızı bekliyorum 🤗🤗
@