Deletedmom280 kan var gibi. Bizim doktorumuz haftada bir kaç kere olmasının sıkıntı olmayacağını söylemişti. Ben acı yemiştim bir kere çiğ köfte ve bir kerede çemenli keşkek . Başkada olmadı. Emziriyorsanız sizin yediğiniz birşeyde alerji yapmış olabilir