Mom356 ben emziği seviyorum. Bu konuda eleştirenler yada reddedenler olabilir ama emzik bence şart. Reflülüydü bebeğim kaç doktora gittim onlar bile emzik tuttur emdikçe midesi çalışır, kusması azalır dediler. Ben yılmadım. 7,5aylikken tutturdum emziği. Emmeyi bırakınca tuttu ama. Sürekli emzik teklif ettim başka bir şey yapmadım. Şimdi de emziği aramaz bir tek uyurken alir, bazen gün içinde nadiren alır ama en azından alır. Sizde sürekli deneyin belki bir gün tutar