Smali Kizlar merhaba, Kocaeli merkezde yaşıyorum.gittgiigm kuaför neredeyse 2aya bir zam yapıyor.en son 2hafta önce manikür pedikür fiyatını 100tl iken şuan 130tl olmuş.oneri istiyorum.hem daha uygun hemde güzel.kaymakamlik tarafında oturuyorum.