EYLUL_TOPRAK38 Bazen hiç bir sebep yokken de yapıyor bebekler bunu, sıkıntılı bir dönem ama geçiyor. İlla gazı ya da başka bir rahatsızlığı olmak zorunda değil kendinizden pay biçin hepimiz her zaman uykuya çabucak dalabiliyor muyuz ? Biraz zaman tanıyın, sabırlı olun, yatacağı odayı bol bol havalandırın, ortamı uykuya hazırlayın ve uyku rutieli oluşturun. 😊