Kızlar biz 7. Ay 23 günlüğüz ek gıdaya başladığımızda herşey normal gidiiyordu püre halinde verdiğim için çok güzel yiyordu daha sonra bir tık katılaştırmaya başladım istemedi sabırla tekrar denedim yok bir daha denedim yok bunsefer komple hiçbirini almak istemiyor sıvıda versem öğürüyor katıda versem öğürüyoe bu arada katı dediğime bakmayın pütürlü bıraktım öyle katı katı değil ne yapmam lazım çocuk yemiyor sadece sürle besleniyor nazar ettiler çocuğuma 😁 fikir plssss