Derya-37 Merhaba kızlr 1 aylık bebegım var emzırıyoeum ve aşı olmayı dusunuyrm aranızda olan varmı… Doktora sordum ol hıc sakınca yok ddı ama bazısı da 6 saat snra emzır sutu sag felan dedıler sız neler yaptınz
Sesaa1 Derya-37 ben doktoruma sordum 2 aylık bebeğim var emziriyorum hiç bir sakıncası yok vurul emzir dedi
Seyyid_Ali_2021 Derya-37 Bugün sabah vuruldum Doktorumuzun tavsiyesi üzerine biontech aşısını vuruldum bebeğimi de emzirdim 1ay 15günlük bebeğim.Emanetim rabbime emanet birşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻
Hly92 Derya-37 Benim bebeğim de 4 aylık bende biontech oldum emzirdirdim de doktorumuz hiç sakıncası olmaz dedi ve olmadıda şükür
hulya1406 Derya-37 bende 2 dozu oldum ve biontech.Doktorlarım onay verdi gelince de hemen emzirdim bir sorun olmadı.
Derya-37 Hly92 bende olmam lazm hem seyahat ıcın sureklı pcr test veremem hemde dısarda cok gezmesembıle olurum diye krkuyrm sütü kesme ihtimali varmıs hastalıgn
Hly92 Derya-37 Hayır sütüm falan kesilmedi hala emziriyorum merak etmeyin benim kendi doktorum da çocuk doktorumuzda önerdi yaptırdım pişman da değilim