Eymennnnmm Dün post açtım ama katılım olmadı geç Bi saatti çünkü😊bebişleriniz ne kadarlık doğdu neler yaşadınız şuan kaç aylık ve neler yapabiliyorlar buyrun konuşalım
ikizkalpler Eymennnnmm merhabalar ikizlerim 31 haftalık doğdular 1350 ve 1500 gram. 25 gün küvözde kaldılar zor şeyler yaşadık özellikle kızım ama hepsi geçti şükürler olsun. Şu an 13 aylıklar oğlum dün yürümeye başladı kızımda sıralıyor. Normal bebeklerle aynılar hatta doktor boyları kiloları geçmiş bile dedi.
Asel16 Eymennnnmm bizde 34 haftalık doğduk şu an 7 aylıklar dönüyorlar ama henüz oturamıyorlar🤷🏻♀️2 ve 2,5 kilo doğdular kiloları kızım şu an 5 kilo gelişimi yavaş zor bir süreci geride bıraktım Allah bundan sonra işimizi daha kolay etsin 🤲🏻🙏🏻
senamiray Eymennnnmm 36 haftalık doğdu ama prematüre sayılmadı hastanedede şuan 6 buçuk aylık ayına göre gidiyor gelişimi normal yani
Macidenezkerimali Eymennnnmm merhaba benim oğlum 32 haftalık 28 e uyumlu doğdu 1250 gr 35 cm 47 gün küvezde kaldık 15 aylıkken yürüdü şuan 19 aylık yerinde durmuyor biraz minyon kilosu düşük yaşıtlarına göre ama yerinde durmuyor sağlıklı olsunlar yeterki gerisi önemli değil
mihrosum 34 haftalık dogdu canım 8aylıkken dondu 9ayllıkken sıraladı 10 aylıkken emekledı 1 yasında yurudu. Suan 20 aylık yerınde duramıyor.
Daphnemom 33 haftalık doğdu şuan 8 ay 21 günlük rahat rahat dönüyo ek gıdayla aramız iyi ellerinden tutunca adımlıyor koca evi turlatıyo bize 😆
Eymennnnmm Daphnemommaşallah😊 bizde düzeltilmiş 9 aylığız bebeğiniz alkış baybay gibi şeyleri yapıyormu birde anne baba gibi şeyler mırıldanıyormu acaba😊
Eymennnnmm Asel16 benim bebeğimde 34 haftalık doğdu biz ince motor becerilerinde yavaşız biraz özellikle elleri kullanmada baya geç kalıyo😔
Daphnemom Eymennnnmm biz kronolojik 9 aylığız anne baba mırıldanıyor ☺️ tutunup kalkabiliyor, seri şekilde değil ama yavaş yavaş ellerini alkış gibi birleştirip bırakıyor bay bay henüz yok, bir de mutlu olunca parmak şıklatma var ses çıkarmıyor tabi ki sadece yapıyor 😆
Meftunbiranne Eymennnnmm merhabalar kızım 36 haftalık doğdu şuan 1 yaş 5 günlük kilo alımı az 3900 doğmasından rağmen şuan 8 kg emekliyor ayağa destek alarak kalkıyor ama henüz emeklemiyor çorba vs yiyor fakat sebze pilav vs yemiyor
Essu Benm bebeğim 29 haftalık 1200 kg doğdu. 59 gün yoğun bakımda kaldı. Su an düzeltilmiş 16 aylık yürüyor, söylediğimiz her kelimeyi tekrar ediyor sadece kilo ve boy olark en alt sınırda başka sıkıntımız yok şükür 🙂
glcn-b Benim kızım da 34+5 te doğdu, bir hafta sonra 5 aylık olacak. Dönmeye bir haftadır başladı, oyuncakları tutmaya da yeni yeni başladı. Sesli gülmeler yüksek sesli çığlıklar tepkiler 4. Ayda başladı. Hepsi sağlıkla büyüsünler 🙏🏻
zeyzey77 Eymennnnmm Kızım 34+5 doğdu kilosu filan maşallah çok iyiydi ama kan şekeri çok düşük olarak doğduğu için kuvoze aldılar. Kuvozde emme nefes problemi sarılık oldu ve kalsiyum düşüklüğü oldu. 10 gün kuvozde kaldı. Şu anda 4 buçuk yaşında . ,6 buCuk ayda geri geri emeklemeye başladı. 8 ayda hem öne doğru emeklemeye başladı hemde dış çıkardı. Tam doğum günü olduğu gün 1-2 adımla yurumeye başladı. Oğlum 29+6 doğdu kuvozde yüksek oranda kansızlıktan dolayı kan tavsiyesi yapıldı. Sol akciğeri söndü . Akciğer sönünce kalp kaydı. Gogusunden delik açıp akciğerin normale dönmesi için tedavi uygulandı. Şu anda 5 aylık . Gülüyor kendi kendine konuşmaya çalışıyor ve dönüyor. Boynunu tutuyor ama uzun süre tutamıyor yoruluyor
Eymennnnmm zeyzey77 maşallah zor günler geride kalmış 🧿benim oğlum düzeltilmiş 9 aylık sadece aaaa diye bağırıyor ben artık baba dede gibi şeyler söylesin diye bekliyorum ama acelemi ediyorum acaba🤔
FatmaKrbkl Eymennnnmm oğlum 25+5 te doğdu 4 ay yoğun bakımda kaldı 2 ay da evde oksijen desteği aldı, düzeltilmiş 7. Ayında döndü yine o aralıkta baba mama gibi şeyler söylemeye başladı şuan 1 yaşında emekliyor yere yakın yerlere tutunup kalkıyor tuzsuz baharatsız olmak şartıyla her şeyi yiyor 3 dişi var ama oturamıyor ya da oturmayı sevmiyor bilmiyorum desteksiz bi süre sonra devriliyor 😒 nörolojiye randevu aldık
Eymennnnmm FatmaKrbkl bizimde ellerini çok aktif kullanmıyor oyuncakla oynuyor alkış yaptırmaya çalışıyorum yapmıyor bay bay yap diyorum, o da yok 9 aylık oldu baba mama hala yok napcaz bilmiyorum😔