Merhaba kızlar, oğlum 1 yaşında. 8 aylıkken beri sabah 10 gibi 2. uyanışında kahvaltı vermeye çalıştım ama pek yemezdi. Bende meyve ve bisküvi,pekmez vs karışıtırırdım. Şimdi yeni yeni pankek,domates,salatalık,peynir vermeye başladım yedi biraz ama hani doydu mu anlamadım. Siz neler veriyosunuz ,ne kadar veriyosunuz?